fredag 26 september 2014

What a great day!

Jag har fyllt år. Blivit ett år äldre. Det är med glädje jag lägger året som 33 bakom mig. Ett år som utan tvekan har varit det tuffaste och värsta i mitt liv. Nu ser jag framåt. Hoppas och ber att året som ligger framför mig ska bli lättare, ljusare och enklare.

Jag har en man som är fantastisk på att överraska och skämma bort mig. Men denna födelsedagen så överträffade han sig själv!
Efter det obligatoriska uppvaknandet av sång med frukost på sängen, i år bestående av det utmärkta valet av champagne och tårta, var det paketjakt. Efter att ha fått öppna paket runt hela lägenheten var jag slutligen utrustad med en hel tennisoutfit. Men inte nog med det, jag fick även en tennislektion av självaste Jonas Björkman.
Denna inföll idag, vilket innebar ett dygns nervositet.
Men jag hade inte behövt vara nervös, vilken fantastiskt trevlig människa Jonas är och framförallt en duktig tränare. Efter en timmes genomkörare har jag nu lärt mig grunderna av en av Sveriges duktigaste tennisspelare.

What a great day!






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar